مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 13:302023-12-20اقتصادي

حیاط دولت| از افزایش تعداد گردشگران تا پرداخت وام نوسازی مسکن روستایی


اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز هیات وزیران با حضور در در حیاط دولت به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (29 آذر) هیات وزیران با حضور در در حیاط دولت به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

  رییس سازمان محیط زیست: بنزین پتروشیمی به هیچ وجه در جایگاه ها توزیع نمی شود علی سلاجقه رییس سازمان محیط زیست امروز چهارشنبه با حضور در حیاط دولت و در پاسخ به سوالی درباره کیفیت پایین سوخت و استفاده از بنزین پتروشیمی گفت: متاسفانه مسائلی مطرح می شود که صحت ندارد و چیزی به نام بنزین پتروشیمی وجود ندارد.

 (متن خبر را اینجا  بخوانید)     رییس سازمان انرژی اتمی: اتهامات علیه ایران واقعیت ندارد محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی با تاکید بر اینکه قانون اقدام راهبردی مجلس در راستای لغو تحریم های ایران است و ما در چارچوب همین قانون، برنامه هسته ای را پیش می بریم، گفت: اتهاماتی که طرف مقابل به ایران می زند، منطبق با واقعیت نیست.

 (متن خبر را اینجا  بخوانید)     شهردار تهران: 2050 اتوبوس در خطوط اتوبوسرانی فعال هستند علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه جلسه امروز هیات دولت، گفت: از ابتدای دولت و انتخاب بنده به عنوان شهردار1860 اتوبوس را تحویل گرفتم که کمتر از 1000 اتوبو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حیاط دولت| از افزایش تعداد گردشگران تا پرداخت وام نوسازی مسکن روستایی

حیاط دولت| از افزایش تعداد گردشگران تا پرداخت وام نوسازی مسکن روستایی